FAQ

Przed kontaktem telefonicznym zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania.

Czy prowadzimy sprzedaż wysyłkową?

Wysyłkowa sprzedaż detaliczna nie jest prowadzona. Sprzedaż z dostawą jest możliwa przy znacznych zamówieniach hurtowych. Oczywiście po wspólnym uzgodnieniu jakie odmiany i ich ilości są przedmiotem zamówienia. Jaka jest wartość zamówienia? Jaka jest odległość do miejsca dostawy? Koszty transportu naliczane są na podstawie podanych powyżej informacji. Zapraszamy do działu promocje i szczególnie polecamy promocję: „Dużo kupujesz i sam zabierasz”.

 

Gdzie można zakupić detaliczne ilości sadzonek z naszej szkółki?

Sprzedaż detaliczna jest prowadzona wyłącznie w punkcie sprzedaży detalicznej i hurtowej naszej szkółki Wygoda, 21-580 Wisznice.

Jak można składać zamówienia?

Zamówienia składać można drogą mailową lub telefoniczną bądź też w punkcie sprzedaży. Wszelkie dane teleadresowe dostępne są w zakładce „Kontakt”.

Czy można składać zamówienia z wyprzedzeniem?

Tak, można, należy tylko uzgodnić ten fakt telefonicznie, bądź mailowo należy wyrazić chęć realizacji zamówienia w późniejszym terminie. Prosimy w takiej sytuacji o całkowitą płatność gotówką lub przelewem w czasie złożenia zamówienia.

Czy można składać zlecenia produkcji?

Tak, przyjmujemy zlecenia na produkcję sadzonek na podstawie umowy, wyłącznie w ilościach hurtowych ponad 1000 szt z odmiany. Możliwa jest realizacja zamówień na produkcję odmian z naszej oferty. Zapraszamy do składania zapytań.

Kiedy pracujemy ?

Poniedziałek – Piątek od 8 do 17,
Sobota od 8 do 16.

Gdzie znajduje się szkółka?

Punkt sprzedaży szkółki znajduje się pod adresem Wygoda, 21-580 Wisznice.

No comments.